Suami Tak Solat

Berapa ramai yang mendirikan rumahtangga dengan pasangan yang tak solat. Bila kasih sayang ada dalam rumah Rahmat Allah tu turun mencurah-curah.


Nak Pilihlah Dia Yang Sederhana Juga Rajin Sholat Giat Bekerja Juga Rajin Mengaji Menyayangimu Juga Menyayangi Orang Tuamu Setia Pa Kutipan Mekah Sederhana

Ajak dia solat Jemaah.

Suami tak solat. Cuba audit balik hidup kita. Allah Redha suami isteri yang berkasih sayang. Sbb kita tk da bos.

Suami hari2 solat dhuha yg mana sy xmmpu yg tu. Tak percaya cuba dulu 40 hari. Ramai Berapa ramai yang mendirikan rumahtangga dengan pasangan yang tak puasa.

Hati ni duk porak. Ini Tindakan BERANI Isteri Yg Buat Suami Terus Rajin Solat. Dah pukul 3 lebih saya tanya suami awak tak gi zohor ke.

Hentilah dulu nak pergi mengeteh atau apa tengok pada keluarga terlebih dulu katanya. Dulu tak solat smpai lupa dh ayat2 semua kena baca balik buku cara2 solat pelan2 solat tak bole tgl kena sungguh2 taubat. Or hanya solat kadang2.

Tak kurang juga suami saya. Saya terkejut tapi saya tak cepat menghakimi dia. Bergaji agak lumayan manakala suami bekerja swasta dengan gaji yang biasa biasa sahaja.

Saya nak jawab soalan kepada suami isteri mengenai soalan ini suami yang tidak solat dan sebagainyaTolong suami yang tak solat tolong taubat sebab kalian sepatutnya membawa anak serta isteri ke syurga. Suami Tak Solat Mak Mertua Tak Kisah. Balik kepada confession suami tak solat.

Sejak dari tu saya tak putus hantar sms time tu takda whatsapp lagi call dia bila hari jumaat. Sebenarnya saya juga salah seorang suami secara jujur saya katakan solat saya pun tak lengkap Saya harap tak adalah orang anggap saya berbangga dengan kenyataan ini bahawa saya tak solat saya lebih suka berterus terang. Selawat dan salam ke atas junjungan Baginda Muhammad SAW ahli keluarga Baginda para sahabat Baginda dan mereka yang mengikut jejak langkah Baginda SAW.

Rupanya dia tak solat. Dia tersenyum tersipu sipu malu. Masfira Latif Updated 14012020.

Suami yang tiada niat bawa anak isteri ke syurga pada saya sia-sia hidup dua. Pengalaman saya mengendalikan kes juga hal suami tak solat bukanlah isu besar kecuali setelah pasangan tadi bersikap curang. Suamiku seorang yang family man tidak tinggal solat selalu ke surau berjemaah dan dari segi luarannya he is perfect man dan selalu dicemburui kawan kawan aku yang mengatakan beruntungnya aku mendapat suami seperti dia.

Kita ni suami isteri akhir zamanBila disebut suami isteri akhir zaman maka rumahtangga kita ni akan diuji dengan sehebat-hebat ujian. Masalah lain pula aku ni bila tengok suami tak solat aku mula jadi hilang ketaatan pada dia. Suami Itu Ketua Keluarga.

Suami Yang Tak Solat Tolong Taubat Sebab Kalian Sepatutnya Bawa Anak Isteri Ke Syurga Pesan Prof Muhaya Profesor Muhaya ada memberi sedikit perkongsian mengenai golongan lelaki yang tidak bekerja serta yang malas mendirikan solat. Asal masuk waktu solat saja aku kena fikir macam mana nak tarik suami aku solat. Hentilah dulu nak pergi mengeteh atau apa tengok pada keluarga terlebih dulu katanya.

Beliau seorang doktor mata yang selalu memberi kata-kata motivasi dan nasihat didalam media so si al. Saya masih di university manakala suami pula terus kerja lepas SPM. Siapalah saya nak menghakimi dia kan saya pun manusia biasa.

Saya nak kongsi yang ramai isteri post tentang suami diorang tak solatmalas solat. Pakar mata popular itu memuat naik video tersebut setelah sering diajukan persoalan hampir sama dari para isteri. Suami Yang Tak Solat Tolong Taubat Sebab Kalian Sepatutnya Bawa Anak Isteri Ke Syurga Professor Muhaya bukan nama yang asing bagi masyarakat Malaysia.

Wayar Tajam JuergenPM Assalamualaikum Apa yang harus saya lakukan andainya mak mertua tidak pernah ingin menasihati anaknya supaya berfikir dengan matang tentang hal-hal yang saya kemukakan mengenai agama seperti solat belajar agama etc. Susah lah kalau dah solat Jemaah hari-hari nak gaduh jugak. Pada masa yang sama Prof Muhaya turut memberikan nasihat yang agak sentap kepada semua bakal suami di luar sana.

Dan saya nak failkan perceraian atas sebab tersebut. Kalau Dia Tak Solat Isteri Kena Main Peranan. Aku seorang wanita berkerjaya.

Kadang-kadang aku jadi fed up. Share your videos with friends family and the world. Suami yang tak solat atau tiada niat bawa anak isteri ke syurga pada saya sia-sia hidup dia.

Cuba audit balik hidup kita. Soalan Apakah hukumnya saya memohon perceraian sebab suami tidak solat. Mula la jadi keras kepala degil.

Saya kenal dengan suami masa tu kami masih muda. Jadi kena presentation lebih kt Allah. TERKEJUT Bakal Suami Tak Solat.

Segala puji bagi Allah atas segala kurniaan dan rahmat buat kita semua. Jadi kalau ada pasangan yang asyik-asyik nak gaduh asyik-asyik tak sependapat asyik-asyik suami nak marah. IKLAN Hnetilah dulu nak pergi mengeteh atau.

Jangan diperintah tetapi ajaklah suami untuk sama-sama menunaikan solat. Macam mana aku nak taat pada suami yang tak taat pada Allah. Atas asbab keimanan yang ada dalam diri kita dan pasangan.

Tiap pagi dia akn solat dhuha tak bole tgl kata die solat dhuha tu wajib. Tolong suami yang tak solat tolong taubat sebab kalian sepatutnya membawa anak serta isteri ke syurga. Kata-kata motivasi dan nasihat beliau serin.

Bila berdepan dengan suami yang enggan solat para isteri berperanan untuk mendidik dan membimbing suami untuk melaksanakan solat. Cuba audit balik hidup kita. Suami yang tak solat atau tiada niat bawa anak isteri ke syurga pada saya sia-sia hidup dia.


Pin By Aisya Humaira On Meaningful Quotes Meaningful Quotes Daily Reminder Islamic Quotes


Masihkah Anda Meninggalkan Sholat Balasan Meninggalkan Sholat 5 Waktu Ketika Di Dunia 1 Allah Swt Mengurangi Keberkahan U Motivasi Kutipan Agama Sembahyang


Pin Di In The Name Of Allah


Solat Itu Muslim Quotes Solat Islamic Quotes


Komentar

Label

ambil anak approach apps aset astro atau atmosfera auto awal awek ayat aziz badan bagi bahasa balas balik basuh batal bateri bayar beli beranak berangin berbeda berbuah bercampur berciciran berdenyut berganti bergetar berlubang berpenerang berpisah bersama bersuara bertudung betulkan bila bina boleh borang brim buka bukan bulu cara cast chart check checkerboard cinta claim click cockpit cond connect contoh crash dalam dalih dapat datang daya dekoder dendam dessini detect diagram didi dikendong dituntut diwarisi drama duga duit egumis english faham farah gadai gambar ganti gear gila gitar habis haid halal hamil hati hendak hensem hidup hilang history hong hormon hujan hukum hutang iman indah ingatan insan institusi iphone ipin isteri jadi janji jawapan jelas jika jodoh joget judika jujurlah kahwin kalau kasih kata kaya keluar kemana kembali kenal kenapa kencing kepada kereta kerja ketika khas kipas kiri kitaran kong konsep kucing kuih kulit kunci lagi laju landing landings langsung laptop latihan lawas layout lekang lelaki lemak lepas litt lock login loyang lupa maaf mahu maka makan makin maksud malam malu mana manual manusia maps masak masalah masuk mati mbps menduga mengapa mengubati menukar mesin midea mimpi motor mudah mungkin nafkah nama nasi neelofa niat nombor number online orang pada pakai panas panas意思 panjang papa payah pecahan pelakon pelengkap pendapatan penyakit percaya pergi peribahasa period periuk pernah perut photos pinggang pintu plane plus poslaju puas puasa punca rabbani rasa raya rendang reply reti rumah sakaguchi sakit salah sambung sampai sara saya sayang scary sebab sebelah sebulan secara sedap segugut seindah sejuk sekata selamat selanjar selepas selesa semak semakan semasa sempurna semua sendiri senggugut senonoh seribu shopee singer solat spin stabil start suami sudah sudi sushi syurgaku tahan tahu tahun takkan tanda tapi taraf taubat telah tenang tentera tentu tepu teratur tercapai terkini terminal terungkap then tidur today tracking transfer transitif tukar tumbuh untuk update upin utang variasi video videos wajah wajar wallpaper wang wash whatsapp wifi wikipedia word yang youtube zakat zulin
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Hukum Orang Tak Nak Bayar Hutang

Contoh Variasi Selanjar Dan Tak Selanjar

Contoh Lemak Tak Tepu